SWF Decompile Expert 3.0.2.263
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

SWF Decompile Expert 3.0.2.263 سریعترین و قابل اعتمادترین نرم افزار برای استخراج منابع فلش است. این نرم افزار آنقدر سریع منابع را استخراج می نماید که هیچ نرم افزاری چه در زمینه سرعت چه در کیفیت توانایی رقابت با این نرم افزار را ندارد. این نرم افزار بهترین برای کسانی هست که میخواهند تمامی منابع یک فایل فلش را استخراج نمایند. این نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا فایل های ویدیویی را با فرمت FLV ، فایل های صوتی را با فرمت Wave , MP3 ، فایل های تصویری را با فرمت JPEG , BMP و … در هارد خود ذخیره نمایید.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.263:
  • قابلیت استخراج داده FLA برای بازیابی فایل های فلش
  • جایگزین کردن تصاویر به جای فلش فعلی
  • توانایی ویرایش متون پویا از فلاش فعلی
  • امکان استخراج عناصر متن از فیلم های فلش از قبیل فونت ها، متون و دکمه
  • امکان استخراج عناصر ویدئو از فیلم های فلش از قبیل ویدئو، تصویر و صدا
  • استخراج sprites و عملیات اسکریپت ها
  • قابلیت تبدیل فایل های فلش بین فرمت exe و swf با کیفیت عالی
  • قابلیت وارد و خارج کردن فرمت های . swf و . exe
 

 



Alligator Flash Designer 8.0.22 + Template
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Alligator Flash Designer 8.0.22 , امروزه بسیاری از دارندگان وب سایت ها برای جذب مخاطب بیشتر و زیبا سازی بیشتر صفحات سایت خود از افکت ها و تصاویر متحرک فلش استفاده می کنند. ساخت این تصاویر به کمک نرم افزارهای پیشرفته طراحی و ساخت فلش همانند نرم افزار معروف شرکت Adobe می باشد. بسیاری از کاربران امروزه با تکنیک ها و طرز کار این نرم افزارها آشنا نیستند ، زیرا کار با این نرم افزارها و ساخت و چگونگی طراحی چنین تصاویری نیازمند یادگیری دانش این موضوع می باشد. شرکت های نرم افزاری که در زمینه های گرافیکی و به خصوص گرافیک وب فعالیت می کنند اقدام به ساخت نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن ها کاربران قادرند بدون نیاز با داشتن دانش این زمینه تصاویر را با استفاده از ابزارها ایجاد نمایند.

Alligator Flash Designer نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اقدام به ساخت تصاویر و افکت های مختلف فلش نمایند. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی برای راحتی کار کاربران می باشد که به وسیله آن ها و استفاده از قالب ها و تصاویر آماده قرار گرفته شده در نرم افزار قادرند تا تصاویر زیبایی ایجاد نمایند. این نرم افزار همچنین دارای دسته بندی تصاویر می باشد ، بدین صورت که شما قادرید تا تصاویر خود را متناسب با موضوع کاری خود طراحی کنید. همچنین در این نرم افزار شما قادر به طراحی کامل یک وب سایت به صورت فلش نیز می باشید. این نرم افزار از تولیدات شرکت Selteco Software می باشد.



SWiSH Max 4.0 Build 2010.11.02 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


نرم افزار SWiSH Max4 برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبليغات اينترنتي ميباشد.امروزه جايگاه كليپهاي فلاش و بنر هاي تبليغاتي جاي خود را در اينترنت باز كرده است ساخت آسان و گذاشتن كلمات و تصاوير با افكتهاي خيره كننده يكي از كارهاي اين نرم افزار قدرتمند ميباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن ، عکس ، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و ... نرم افزار SWiSH Max3 مجهز به 230 افكت زيبا و جديد براي گذاردن بر روي متون و تصاوير ميباشد كه قدرت شما را در خلق اثر چندين برابر مي نمايد . مجهز بودن به بخش برنامه نويسي مانند جاوا , ساخت خودكار اشكال ساده , توانايي قدرتمند Import و Export نمودن فايلهاي SWF و همچنين توانايي بسيار جالب در كاهش فايلهاي فلش به كمترين مقدار نيز گوشه اي از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند و محبوب مي باشد .



Adobe Flash Player 10.1.102.64
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Adobe Flash Player

برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.


برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player

ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
Display API : نمايش توابع API
File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
External API : توابع API خروجي
Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
نصب راحت تر و فراگير تر
پشتيباني Input Method Editor يا IME
و ...



Alligator Flash Designer 8.0.21
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


امروزه بسیاری از دارندگان وب سایت ها برای جذب مخاطب بیشتر و زیبا سازی بیشتر صفحات سایت خود از افکت ها و تصاویر متحرک فلش استفاده می کنند. ساخت این تصاویر به کمک نرم افزارهای پیشرفته طراحی و ساخت فلش همانند نرم افزار معروف شرکت Adobe می باشد. بسیاری از کاربران امروزه با تکنیک ها و طرز کار این نرم افزارها آشنا نیستند ، زیرا کار با این نرم افزارها و ساخت و چگونگی طراحی چنین تصاویری نیازمند یادگیری دانش این موضوع می باشد. شرکت های نرم افزاری که در زمینه های گرافیکی و به خصوص گرافیک وب فعالیت می کنند اقدام به ساخت نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن ها کاربران قادرند بدون نیاز با داشتن دانش این زمینه تصاویر را با استفاده از ابزارها ایجاد نمایند.

Alligator Flash Designer نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اقدام به ساخت تصاویر و افکت های مختلف فلش نمایند. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی برای راحتی کار کاربران می باشد که به وسیله آن ها و استفاده از قالب ها و تصاویر آماده قرار گرفته شده در نرم افزار قادرند تا تصاویر زیبایی ایجاد نمایند. این نرم افزار همچنین دارای دسته بندی تصاویر می باشد ، بدین صورت که شما قادرید تا تصاویر خود را متناسب با موضوع کاری خود طراحی کنید. همچنین در این نرم افزار شما قادر به طراحی کامل یک وب سایت به صورت فلش نیز می باشید. این نرم افزار از تولیدات شرکت Selteco Software می باشد.



EximiousSoft Banner Maker 3.00
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


EximiousSoft Banner Maker 3.00 ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.
 



Ultraslideshow Flash Creator Professional 1.37
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Ultraslideshow Flash Creator Professional 1.37 نرم افزاری حرفه ای برای ساخت اسلایدشو های زیبای فلش می باشد. در این برنامه شما نیازی به دانستن علم فلش ندارید فقط کافیست تصاویر، موسیقی و افکت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و ادامه کار را به نرم افزار بسپارید. پس از ساختن اسلایدشو می توانید آن را برای مشاهده در رایانه ذخیره کنید یا برای پخش در DVD-Player رایت کنید یا برای قرار دادن در وب و فرستادن برای دوستان بهینه کنید.

ویژگی های کلیدی:
-پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی یا دیسک صوتی برای پس زمینه
-افکت های فراوان و زیبا
-قابلیت ازسال به MySpace، Blogger ، Facebook و …
-پخش در انواع DVD-Player ها



Flash Player Pro 4.5 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Flash Player Pro 4.5 نرم افزاری کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما به کمک این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما کاربران محترم در این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.
 
قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

• مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار
• امکان مشاهده و پخش تصاویر به صورت تمام صفحه
• امکان ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصبی
• قابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک
• قابلیت تبدیل تصاویر فلش با فرمت SWF به فرمت اجرایی مستقیم از قبیل : EXE و …
• امکان تصویر برداری از صفحه نمایش
• قابلیت تهیه عکس و فیلم از تصاویر فلش
• سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
• و …


Sonne Flash Decompiler 5.2.1.2391
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Sonne Flash Decompiler 5.2.1.2391 نرم افزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اجزای سازنده فایل فلش می باشد. این نرم افزار کاربردی فایل های فلش را در 3 مرحله بین دو فرمت swf و exe تبدیل می کند و فیلم های swf را ویرایش می نماید. توسط این نرم افزار تمام اجزاء مانند تصاویر، صدا، اکشن اسکریپت، متن دینامیک، اشکال، فریم، مورف، فونت، دکمه و اسکریپت ها می تواند به طور کامل بازیابی شود. توسط Sonne Flash Decompiler شما می توانید هر چیزی در فیلم فلش را استخراج کرده و به صورت FLA برگردانید.


SWF Decompiler Magic 5.2.1.2186
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


SWF Decompiler Magic 5.2.1.2186 به کاربران این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی فلش های موجود ، تمامی Object های درون آن را بازگردانی کرده و به آسانی آن را مورد ویرایش قرار دهند. منظور از Object ها تمامی تصاویر ، ویدئو ها ، موزیک ها و دکمه ها و ... خواهد بود. در حقیقت پس از بازشدن و Export شدن فلش با فرمت SWF فایل های با فرمت های مختلف تصاویر و همچنین فایل اصلی آن با فرمت FLA که مخصوص فایل های فلش است ساخته خواهد شد. اما این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر موجود در فایل فلش را به آسانی جدا سازی کنند. SWF Decompiler Magic بیشتر مناسب طراحان وب است که ممکن است  زمانی برای طراحی های خود نیاز به فایل فلشی داشته باشند که بتواند ایده های آنان را بر روی صفحات وب و به صورت فلش پیاده سازی نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SWF Decompiler Magic:
- تبدیل فایل فلش SWF به FLA با تمامی جزئیات
- خارج ساختن تمامی Object های موجود در فایل فلش
- خارج نمودن اسکریپ های نوشته شده در فلش
- قابلیت ویرایش به صورت آنی فایل فلش با پشتیبانی از نوشتن متن های داینامیک
- پشتیبانی از عمل جایگزینی تصاویر بر روی فلش به صورت آنی و بدون تبدیل به FLA
- تبدیل فرمت EXE به SWF و بالعکس
- نمایش فلش ها
- نمایش تمامی جزئیات فایل فلش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...